MinikAsyam yerler için mop kullanıyorum ve daha iyi temizliyor, önce hep vileda ileydi. Banyonun duvarları fayans onlarıda mop ile yüksek yerleri siliyorum. A101 den 2 li cam bezi satılıyor, toz alırıen onu kullanıyorum iyice sıkıp kurulamaya gerek kalmıyor aynalarda vs. Camlara bimin cam bezi vardı bi dönem onu kullandım yine kurulmaya gerek kalmıyordu. Duşa kabini ayda 1 bulaşık tableti ile yıkıyorum sıcak suda eritip kireçi alıyor. Aynı zamanda mutfak dolapları komple indircem zamanda tablet ile siliyorum tertemiz. Yerlere en iyi yüzey temizliyicide kullansam 1 saat sonra kokusu gidiyor, bebekte olunca zaten havalandırıyorum sildikten sonra. Ama evim dışardan gelince güzel bi deterjan kokuyor onu çözemedim büyük ihtimalle banyo kapısı açık olunca eve yayılıyor 😀