ZeynepMina_AliAffan benim de öyle Bi uyku danışmanından okudum, 8buçuk ayda en geç 2 uykuya geçmek lazımmış. Gece uykuları bu sebeple bölünüyor olabilirmiş. Ama benim kız uykusuzluğa anca 2 saat dayanabiliyor🙄nasıl 2 uykuya döndürecem hiç bilmiyorum. Şimdi bile 4çeyrekte uyandı, son bir saattir cırlayıp duruyor. 8 olsun da yatırayım diye bekliyorum😟