Omerinannesi06 Bnim de oğlum 7eylul doğumlu. Emeklemek değilde sanki askerde eğitimde gibi kendini elleriyle çekerek ilerletiyor😂😂 şuan dış ateşimiz var bu yüzden tek öğün yaptı oda tavuk suyu çorbası meme su ayran icirdim ateş ishal var çünkü gündüzleri hasta deil rahatsLigi yoksa 2kere uyur kısa kısa gece sürekli kalkar sürekliiii ama