Oğluşum 7 eylül de doğdu. 2 tane allta dişi var emekliyor, koltuklara tutunarak kalkıyor, sıralıyor, 3 öğün yiyor, 3-4 defa uyuyor, alkış tam yapıyo ama bay bayı tam yapamıyo bide çok huysuz sürekli bi ağlama peşinde bide nasıl öğrendi anlamadığım bi şekilde yalandan öksürterek ağlıyo 🙈