green_love1 benimki dsha kiloluydu o zamanla 6 ya yakindi kullandim arkasi kisa gelmez muhtemelen tasirdigi icin oyle dusunuyosun ama emin ol hepimi:zn bebeginin kakasi ilk aylar hep tasti kisaliktan degil civik yaptiklari icin o.. lastik izi de ne.kadar beden buyutursen buyut oluyo ya bak bebegim 9 aylik 4 numara kullaniyorum yeni belki 5 e gecerim kilolu da yani sen cok hizli gitme :-)