green_love1 Aymiraaa bende en iyisi molfix dire bunla başladım bunla devam ederim ama sanırım benden kaynaklı bir sorun bu sızdırma
Aymiraaa green_love1 yan lastiklerini takınca düzeltirseniz sızdırmaz ya da büyük geliyordur 16 aylık 10.5 kilo 4 numara kullanıyorum
green_love1 Rabiacelebi bende anlamadım memnun kalanlar çok fazla ki bende memnundum 3 numaraya geçene kadar 🤔
Srhtzlyh green_love1 o kadar video izledim doğru bağlıyorum eminim ama bir türlü düzen tutturamadım. Birde bezden memnunum diye 2 aylık fırsat paketi almıştım mecbur kullandık artık 2 haftalık bez kaldı o bitsin başka bezlerden bir paket alıp deniycem hoşuma gidene devam edicem
green_love1 Deletedmom0099 2 bacak kısımlarını sıktı gibi geldi bende 3 alıyım dedim ama sanırım öyle oldu bir daha 2 yi denicem
Meraklianneee Kızım 9 aylık 4 numara kullanıyoruz. Doğduğunda beri kullaniyoruz hiç sıkıntı yaşamadım bide ben içindeki lastikleri kopariyorum bacağına iz çıkmasın diye ona rağmen sizdirma yasamadik
morkalp green_love1 büyük gelmiş olabilir o yüzden sızdırmıştır. doğduğundan beri kullanıyoruz hiç sızdırma sorunu yaşamadık 6 buçuk aylığız.
Sofita green_love1 ben de yeni molfix pue&soft a geçtim güzel şimdilik beğendim ; ilk 1 ay sleepy bio natural kullandım pişik değil ama kabuklanma kızarıklık yapar gibi oldu.
_mercanligunler green_love1 yani bilemedim, 19 aydır Molfix kullanıyoruz sızdırma gibi veya başka bi problem yaşamadım :)
gulsahgulersezen green_love1 pure soft olanı daha kaliteli yeşil olanına göre 13 aylığız çok memnunuz
Alppp green_love1 23 aydir kullaniyrz sorun yasamadk cnm. Kilosuna gore dene bide cnm buyuk gelirse yada kucukse siziyordur
gulsahgulersezen green_love1 yeşile göre de biraz büyük rahat eder bebeğiniz Trendyol da indirimi takip edin yada Carrefour da bazen kampanya yapıyor Yeşil olan la aynı fiyata geldiği oluyor