Gktrkhtn Canım bağlamandan kaynaklı olabilir. Başlarda benim de hep sızdırıyordu prima da kullandım molfix te düzgün başlamayınca sızdırıyor du. Birde bebeğin erkekse pipisi yukarı yada yana doğru dönük kalınca sıZdırıyor. Bağlarken ona dikkat et.
gulsahgulersezen green_love1 yeşile göre de biraz büyük rahat eder bebeğiniz Trendyol da indirimi takip edin yada Carrefour da bazen kampanya yapıyor Yeşil olan la aynı fiyata geldiği oluyor
dehsetulvahset green_love1 benimki dsha kiloluydu o zamanla 6 ya yakindi kullandim arkasi kisa gelmez muhtemelen tasirdigi icin oyle dusunuyosun ama emin ol hepimi:zn bebeginin kakasi ilk aylar hep tasti kisaliktan degil civik yaptiklari icin o.. lastik izi de ne.kadar beden buyutursen buyut oluyo ya bak bebegim 9 aylik 4 numara kullaniyorum yeni belki 5 e gecerim kilolu da yani sen cok hizli gitme :-)
green_love1 dehsetulvahset ilk bebek olunca tecrübesizlik oluyor galiba 🙈 hemen 2 ye geçiş yapıcam yorum yapanların hepsi aynı şeyi söyledi yavas yavas öğreniyoruz 🤗