Maviyesil121212 Mombaby Uşak :) Sivaslı ilçesinde meşhurdur çilek, festivali falan olur :) yollayalım 😂
Tontisimm Maviyesil121212 çilekli limonata yapın koyun dolaba soğuk soğuk için. akşam içinde çilekli muhallebi çok lezzetli olur🥰
Mombaby Maviyesil121212 valla mi kiz sivasta yetistigini ilk defa duydum.ayy ben urfadayim buraya kadar mindar olur🙈
3children1mom Maviyesil121212 Konserve yapın ☺️ Bebeğinize kışın meyveli yoğurt yapabilirsiniz. Keklerde pastalarda kullanabilirsiniz. Blenderdan çekip, marmelat yapabilirsiniz. 😅
sagsbry Maviyesil121212 yok kuzum ben kaynatmıyorum temiz dondurucu kaplarına döküp dondurucuya atıyorum
Maviyesil121212 sagsbry yaa ben kaynatıp koydum kavanozlara insallah heba etmemişimdir caanım çileği :(
Sinemmmmm Maviyesil121212 fark ettiim 🤣 bi yandan da kizimla.ugrasiyordum krndi kendime de diyorum sivasta cilek festivalimi varmis falan diye 🤣
Portakal Maviyesil121212 ben buzluğa atıyorum limonata yapınca içine ondan da koyuyorum fresh bir içecek oluyor kızımda seviyor