Maviyesil121212 annem de yapardı meyveler kaldığı zaman . içme suyu ile kaynatın tencere de ,yarım saat ya da 1 saat kadar şekersiz .ilk sıcağı çıktıktan sonra doldurun şişelerine ,sıcakken yeni kapak varsa takın atmaz hem ,yoksa da eski kapağı iyice sıkıştırın .içeceğiniz zaman damak tadınıza göre şeker koyarsınız .🙂