Maviyesil121212 blenderdan gecirirp 1 litrelik olacak şekilde buzluga atiyorum. Tarifim su sekilde: dikdortgen borcamin dibine burcak biskuvi ufaliyorum( bir paket). Sonra 1lite sut 1 bardak un 1 bardak seker,1 paket vanilya,4 silme kasik nisastayi pisiriyorum,muhallebi yani bunu biskuvinin ustune bi kat seklinde döküyorum. Sonra buzluktan cikatdigim pure cilegi(1litre) 8 tepeleme kasik nisasta ile pisirip muhallebinin uzerine döküyorum. Cok begenilen bir tatli oluyor. Visne,portakal vs evde ne artmissa ya da artik atilacaksa bu sekilde degerlendiriyorum. Cheesecake gibi oluyor ana muhallebili