SeverusSnape acimavi en sık şu ikisini kullanıyorum “🥸” - “🤦🏻♀️“ bana benziyorlar çünkü. Yoğunluktan bezmiş, kaş/bıyık alamamış, eşiyle bıyık yarıştıran hanımefendiler vardır benim gibi. 🤪
acimavi SeverusSnape öncelikle bayağıdır denk gelmiyordum size, görünce mutlu oldum🤗 hayatın her alanında rekabet iyidir😂 benimkiler sarı olduğu için yoğun güneşe çıkmadığım sürece problem olmuyor😂
acimavi Deletedmom4440 😂😂 bana daha çok ‘ateş ediyosuunn’ der gibi geliyor. Bana bu emojiyle yorum yaparsanız bir gün galbinizin yandığını anlamayabilirim😂
acimavi Balkizlarim ben de ağlama emojilerini sevmiyorum ama ağzını sonuna kadar büzen üzgün emojisi var ya o da komik geliyor bana arada kullanıyorum☹ (telefon markası farklı olunca görünmez diye detaylı anlattım nasıl emoji olduğunu😂)
acimavi Cheddar gözlüklü dişlek🤓 bir ara kendimle çok bağdaştırmıştım😂 kedililerin çok olması ise şaşırtmadı😎
acimavi Merve-miray benim de genelde kişilere göre değişiyor😂 eşime ne yazarsam yazayım kaşlı bıyıklıyı, kayınvalideme ne yazarsam yazayım kalpli öpücüğü gönderiyorum (o da bana hep onu gönderdiğinden karşılık oluyor😁)