3children1mom acimavi Eşimle gün içinde pek konuşamıyoruz, ama arkadaşlarla konuşurken; (En en cok bu😂)😏🥴😜🤮🙈🤷🏻♀️🤦🏻♀️🙄😒🤪
acimavi 3children1mom emojilere sırayla bakınca sanki arkadaşla birisinin dedikodusu yapılıyormuş hissi oluşuyor😂
acimavi bir_pasa_annesi maaşallah kalpten geçilmiyor👫🏼❤ ne kadar güzel, eşe kaşlı bıyıklı adam yerine kalpli emojiler göndermek çok romantik😍
3children1mom gulcezerenarslan Sana seda sayandan yanıyorum sondurelim mi şarkısını hediye ediyorum 🤪
acimavi SeverusSnape öncelikle bayağıdır denk gelmiyordum size, görünce mutlu oldum🤗 hayatın her alanında rekabet iyidir😂 benimkiler sarı olduğu için yoğun güneşe çıkmadığım sürece problem olmuyor😂
SeverusSnape acimavi çok teşekkür ederim, düşünceniz de beni çok mutlu etti 🙏❤️ Siz şanslısınız o zaman, ben İdo’dan halliceyim 😂
acimavi Deletedmom4440 😂😂 bana daha çok ‘ateş ediyosuunn’ der gibi geliyor. Bana bu emojiyle yorum yaparsanız bir gün galbinizin yandığını anlamayabilirim😂