Bayağıdır sohbet postu açmamışım (normalde çok açıyormuşum gibi) Sevgili anneler nedir en çok kullandığınız emoji veya emojiler☺ Ben eşimle wtsppta mesajlaşırken en çok gözlük+kaş+bıyık maskesi takmış olan sarı emojiyi kullanıyorum, çok sempatik geliyor😂 bir de dans eden kadını sık kullanıyorum. Bunların dışında da ağlayan gülücük genel favorim😂 Siz en çok hangisini kullanıyorsunuz😎