papatyaaaaa asla süt verme, telef edersin çocuğu, ilerleyen yaşantısında mide ve bağırsak problemleri çekmesi kaçınılmaz olur, sakın diyorum 🙏 bu tarif asla bebekler için değil, şeker falan verilmemesi gereken bir şey.
Bütün bunlar yerine formül mama verin. Yok ben kaşıkla vermek istiyorum derseniz kaşık mamaları var 4 ay+ için. Onlardan alın