papatyaaaaa
Biberon emzik tutmuyor yazmışsınız. Bunu nasıl yedireceksiniz? 🥺 Böyle muhallebi türü bişey yedirecekseniz verebileceğiniz daha sağlıklı besinler var. Çocuğunuz yesin yemesin şeker asla vermeyin çünkü şekerde besleyici bir şey yok. Şeker bebeğinizin vücuduna ne kadar geç girerse o kadar iyi. Süt de 1 yaşından önce verilmiyor, alerji yapar, bağırsaklarını midesini mahverder 🥺 Pirinç unu da çok besleyici değil ama diğerlerine göre daha masum, hiç bir şey yemiyorsa onu yedirin ama şeker ve süt vermeyin. Aslında bunların yerine yoğurt verebilirsiniz, sebze verebilirsiniz, ben 4 ay 1 haftalıkken tadımlara başlamıştım. Siz de başlayabilirsiniz doktorunuza danışarak 😊