Esomi papatyaaaaa üzerinde yazıyor zaten tarif. Ben 120 ml suya 2 yemek kaşığı koyup pişiriyorum. Sonra içine bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum kabız olmasın diye.
papatyaaaaa Esomi kıvamı nasıl olmalı bı de ben dün yaptım 3 çay bardağı su iki yemek kaşığı o mama koydum karıştırarak pişirdim kıvamı nasıl olmalı