Valla ben başlayalı 7 gün oldu 3,4 gün biraz zorlandım, sonra instagramda bir sürü lezzetli aöa kalorisi az öğünler öğrendim denedim çok sevdim, resmem daha lezzetini alarak yemeye başladım diyebilirim, sağlıklı olmak şekeri azaltmak gibisi yok, yemenin sonu yok çünkü nerdeyse 1 ekmeği yiyordum kahvaltıda ve ondan sonra şekerim yüksekdiği için gün içinde hiç durmadan tatlı çikolata hamurişi istiyordu canım, 82 kiloydum şimdi 80.3 . Bir çok şekersiz hurmalı ballı tarif var kafanıza koyun yapalım hayata bir kez geliyoruz sağlık ve düzgün pskoloji adına herşeyden ölçülü yemeyi öğrenmeliyiz. Başaracağım deyin başlayın! 😇🥰