Balbebek_Egemen turunculuanne ben doğuma 74 le gittim ve 58 kadar düşmüştüm valla dün şok oldum ne yapabilirim onuda bilmiyom valla
Kelebek1407 sevval_5481 evet canım 1 ayda 10 dan fazla kilo verdim kızım 6 aylıktı şimdi 2 yaşında ve ben hamile olduğum için aldım o kiloyu. Emziriyordum zaten bol su içiyordum sağlıklı besleniyordum o yüzden sütüm de eksilme olmadı.
Kelebek1407 sevval_5481 sabah kahvaltı yoktu bitki çayı vs felan oluyor. Öğlen haşlanmış kabak yoğurt salata domates yeşillik. Akşam biftek salata o tür şeyler internetten bakabilirsin canım.
Kelebek1407 sevval_5481 hayır olmadı başta korktum ama o kiloları da vermem gerekiyordu çok şükür sorun olmadı.