Kizima isinli kumbara aldim. Ben her ay gelen cocuk parasini koyuyorum 216€ ayriyetten bankada hesap actip dogum günü bayram harcligi yada bazen ben öylesine atiyorum nevarsa birikip yatiriyorum. Gelen altinlarida duruyor, damlaya damlaya 3000 € küsür oldu