ikizbabymom BenDenizMustafakemalinannesi ben bireysel emeklilik yaptırdım onlar için her ay ödeme yapıyorum
BenDenizMustafakemalinannesi 2kizbiroglan geçim zor haklısın canım ama kumbara da 100 lira bile birikse kâr 🤩 az çok demeden yaparsın bence kuzum🤩
Durusu5 BenDenizMustafakemalinannesi Altın hesabı, doğumda takılan altınlarını gram yapıp ona hesap actık, paralarıylada altın aldık, hala dedeleri amcaları geldiklerinde kumbarası var oraya para atıyorlar bizde biriktirip altın alıyoruz 🤓
BenDenizMustafakemalinannesi Durusu5 masallah com iyi Allah bereket versin 🤩 bende genelde altın yapıyordum ama döviz e de başlamak istiyorum artık 🤩
Pinar_kb BenDenizMustafakemalinannesi şimdilik bir şey yapamıyoruz maalesef. Ev aldık çok borcumuz var. Inşallah ilkokula başlayınca altın hesabı açıp düzenli para yatıracağız.
Melek-3434 BenDenizMustafakemalinannesi hediye gelen altınları duruyo paralarında üzerine biraz ekleyip altın yaptık oğlum için ayrı bişey yapmıyoruz maalesef çünkü kiradayız ev almak istiyorum Allah nasip ederse zaten evimiz de diğer varlıklarımızda onun olacak ama evin borcu bitince oğlum için ayrı birikim yapmayı düşünüyorum eğitimi düğünü vs inşallah
BenDenizMustafakemalinannesi Melek-3434 evet canım evde cok iyi bir yatırım 🤩 ufak tefek bisiler yaparsın yine canım 🤩
BenDenizMustafakemalinannesi CaglaCeylin masallah çok iyi bereketli olsun inşallah 🤩 ben daha once döviz almadım çocuğuma ama alacağım inşaallah 🤩
Durusu5 BenDenizMustafakemalinannesi hepimiz bereketlerini görelim inşallah 🙏 yavrularımızın geleceği için ne olur gider bilinmiyor, rabbim hepsini korusun🙏🙏
17062019 BenDenizMustafakemalinannesi 2 oğlum var. Eşimle birlikte banka hesabı açtık. Orda biriktiriyoruz parayı. İstediğimiz meblaya ulaşınca arsa almayı planlıyoruz düşündüğümüz yerden Allah izin verirse ilerde apartman falan yapılır da birer evleri olur diye düşündük. Allah evlatlarımıza güzel kaderle yazsın. Bahtları açık olsun..
ayazasaf Cicismoms bes i çocuğunuz adına mı yaptırdınız acaba? Birde hangi banka ben altın hesabı açıp biriktirdim ama bes veya gon düşünüyorum 🤔
arelinannesi1234 BenDenizMustafakemalinannesi Allahima şükür 1 hafta önce arsa aldi esim ogluma. Bende altın biriktiyorum ona yani oara atıyorum kenara sonra ceyrek yapıyorum