Sumeyra87 ben de çok çektim kısa uykulardan 30 ya da 40. Dk uyanırdı. Dediğiniz gibi birinde uzasa birinde uzamazdı. Uykuya daldıktan 25. Dk gidip dürtüyorum. Yani mesela ayağına dokunuyorum burnuna hafif dokunuyorum. Amaç uyandırmak değil ama nefes alıp verişi değişsin eli kolu oynasın kafasını çevirsin vs. Yani döngüyü atlatabilsin. Ben böyle yapa yapa yendim. Arada hala yaptığı oluyor kısa uykular o zaman da uyutmaya geri çalışıyorum uyumasa bile 1 saat dolaba kadar yataktan almıyorum. Mesela 40 uyudu uyandı diyelim 40 dk uğraşıyorum geri uyusun diye.