emation55 bızde eskıden 9 da yatar sabah 05.00 te kalkardık sonradan 10 da yatar mesela sabah 8 de kalkar olmustu sımdı aksam 11 de yatar 9 da kalkar suan 1 yasında aksam 10 da yatıyor sıkıntısı yoksa 9 da kalkar ama dıs cıkardıgımız ıcın gece sureklı aglama ataklarındayız milyon kez uyanır yada 1 yas sendromu anlamadım 2 gecedır uykusuzum 🤦♀️