Elifhakan12 genel olarak 8. Ayda düşündüğünü söyledi bana. Ama benm bebeğim 7. Ayın ortalarında geçti. 3. Uykuyu uyumamaya başlama gündüz uykularında kısalma, ya da gece uykularında bozulma sık uyanma gibi belirtiler artık 2 uykuya geçme sinyali. 2 uykuya geçince aralığı açıyorsunuz. Ama sizin bebeğiniz küçük daha 3 uyku ister. Bir de erken uyanıyor diye sabah 8’den önce yatırmayın ilk uykusuna ben bu hatayı yapıyordum. İnşallah yarından itibaren güzel bir düzeni olur bebeğinizin.