emation55 3 gündüz uykusu yeterli. 2 tanesi ortalama 1 buçuk saatlik son uykusu da yarım saat kırk dakika civarı şekerleme uykusu. Ben de o hatayı yapıyordum. 5 buçukta ayakta diye dayanamıyor ilk gündüz uykusuna 7 buçuk givi yatırıyordum zaten yarım saat uyuyordu benmki gün bitmek bilmiyordu. 3 gündüz uykusu yapan bebekler 8’den önce ilk gündüz uykusuna yatmamalıymış. İlk gün dayandım yatırmadım 8’den önce gündüz uykusuna ve mümkün mertebe yatakta dokunmadan (sürekli aralıksız pış pışla uyurdu) uyuttum. Ve bir mucize olarak ilk günden 1 buçuk saat uyudu. Saat düzenlerine göre yatırın. Ve mutlaka her uykudan önce rutin belirleyin. O kadar işime yaradı ki. 6 buçuk ay boyunca her gün uykusuzdu. Uyumak tüm annelerin hakkı.