irva çok haklısın canım işte kahretsinki elimde değil arkadaşım var o da hiç sakınmaz çocuğun da maşallahı var benim kızımda alerji çıktı, sonra yok bingildagi kapali dediler , göbek fıtığı oldu, idarar yolu enfeksiyonu geçirdi, kum döktü, kaka yapamadı işte ne kadar evham o kadar sıkıntı şu 7 aylik ömründe bir sürü sıkıntı yasadik