Renesmee benim kide başta durmuyodu beşikte bile üstelik ben bi kolik annesiyim ve bu halde başardım 💪🤗çok ağladığında veya saatlerini az çok bilirdim ağlamaya başlamadan önce kolik müziği açar kulağını rahatsız etmicek şekilde kısardım her ne kadar anlamasada bu işlemi her yaptığımda ve ağladığında duyabileceği şekilde sesimi yükselterwk "hadi annecim yatıcaz büyücez kocaman kız olcaz demi annecim, akıllı kızım güzel kızım uyucak büyücekk "diye diye kulağına aşina ettim o sözleri inanın o kadar rahatız ki maşallah ❤️ 1 hafta en azından deneyin ağladığında kucağınıza hemen almayın popo dan pış pış la sakinleştirip uyutursunuz🤗