Bebekimbebekim bence daha rahatlar çünkü daha bilinçliler🙈
Çocukların neredeyse hepsi kendi kendine yemek yer bebekliğinden itibaren. Çünkü olması gereken o. Burda neredeyse ilkokula kadar kaşıkla peşinden kosturan anneler.
Yemiyor diye ayrı yemekler yapmıyorlar ki yemezse aç kalacagını bilsin.
Her ağladığında koşup susturmuyor, her düştüğünde kaldırmıyorlar ki çocuk herşeye ağlamayıp, kendi de kalkmayı öğrensin.
Her terlediğinde bez koyup üzerini değiştirmiyorlar ki
cocuk buna alışıp ilk teri üzerinde soğudugunda hasta olmasın.
Hayvanlardan uzak tutmak yerine tam tersi beraber büyütüyorlar ki hem sevgi hem bağışıklıgı güçlü olsun.
Sürekli bir seyleri dezenfekte etmiyorlar ki ilk karşılastığı mikropta hasta olmasınlar.
Kat kat kalın giydirmiyor, hava soguk diye dışarı cıkmamazlık yapmıyorlar ki çocugun bünyesi sağlam güçlü olsun.
En ufak hastalıkta ateşte hemen ilaç vermiyorlar. Cocugun bünyesinin mikroplarla savaşıp güçlenmesine müsade ediyorlar.
Herşeyi onların yerine yapmıyorlar. Çocuklar böylece kendi sorumluluklarının farkına varıyorlar.
Cocuklarını prenses/paşa diye büyütmüyorlar. Böylece çocuk aile dışı ortamlara girdiğinde dünyanın kendi etrafında dönmediğini bilip mızmız olmuyor.
Daha biiir sürü şey yazabilirim:)
Ben elimden geldiğince yukarıda yazdığım gibi büyütüyorum cocuklarımı ve herkes tarafından eleştiriliyorum😅 Onlar iyi anne ben rahat anneyim gözlerinde.