Narmin20 Merhaba kizlar. Benim testim pozitivdi bugun 8ci gun gecikmeden. Ama bugun az kan gelmeye basladi🤦🏻♀️ Neden ola bilir sizce?
Edaeyl Narmin20 bazı testler yanilma payı verebiliyor 10 dkkdan sonra adet oluyor olabilirsiniz eğer hamile olduğunuza eminseniz hemen doktora gidin
Sedonay Narmin20 canım pozitif denebilcek kadar net bir şekilde çift çizgi çıkmamış bu testlere pozitif demek olmaz bence adet oldunuz ama emin olmak için bi kadın doğuma gidebilirsiniz
Narmin20 Sedonay dun bi defa da test yapmistim doktoruma gonderdim, hamile oldugumu soyledi, o yuzden cok endiseliyim🤦🏻♀️
Edaeyl Narmin20 siz genede kan vermeden emin olmayın bi gidin kan verin hamileyseniz kanama sıkıntı doktora gitmelisiniz
Narmin20 Edaeyl kanama durdu cok az oldu zaten, bilemedim simdi. Kizim kucagimda oluyor cok zaman, belki de agir oldu bana
Sedonay Narmin20 canım sana en doğru sonucu kan testi verir hamileysen de verir hamile değilsende verir git bi sağlık ocağına kan testi ver
kbr-frk-ysf Narmin20 benim iki hafta geçti korkudan test yapmadım. 4 aylık bi oğlum var. Artık meraktan bugün kan vereceğim bakalım sonuç ne olacak ☺️☺️