Narmin20 Bende pozitif cikti, 2-3 hafta hamilelik. Ama kanama artdi, adet kanamasi kimi. Doktor gelişmesi zayıf ola bilir dedi🤦🏻♀️ Doktora da gidemiyorum bazı sebeplerden
Damla29 Narmin20 hayırlı olsun hamilesiniz benimde erken gebelik testinde bu şekil cıkmıstı ama benimki daha belirgindi adet günü yapılmıştı ve sizinki geç döllenme gbi duruyor adet günün 334 dü beta hcg m
Narmin20 Damla29 evet adet gibi kan goruyorum😕 bu aralar fazla heyecanliydim bazi sebeplerden, hem de kizim 11 aylik, cogu zaman kucagimda oluyor
Damla29 Narmin20 canm bende hamileyim 7 bucuk haftalık 8 bucuk aylıkta oğlum var hep kucakta nerdeyse ilaç falan vermedimi düşük engellemek için doktorun belki düşük değil beta hcg belki artıcak
Damla29 Narmin20 benimde 3 5 gün evvel lekelenmem oldu ilaç verdi içiyim diye ama ben fitil olarak kullanıyrm şuan kesildi kanamam