Zeyzey2019_ Narmin20 hayırlı olsun. Ama tandem emzirmeyi bir araştırın isterseniz. Eğer sağlık ile ilgili bir sorun oluşmazsa hamilelik sürecinde ve doğumdan sonra iki bebeğinizi de emzirebilirsiniz.
Narmin20 Belinaymuhammadi 😂benimki de aslinda cok zor goruluyor valla 😂 o yuzden endiseliyim. Sag-salim insAllah ..😍
Belinaymuhammadi Narmin20 yok canım zor görülmuyor dahada netleşmiş hamilesin nasıl korunuyordunuz ki😍
Narmin20 Belinaymuhammadi ikinci fotograftakini atdiktan sonra oyle gormustum🤔 yani bi sure gecmisti. Yalniz geri cekilmeyle🤭
Belinaymuhammadi Narmin20 yalniz geri çekilme korunma yöntemi degil ve bunu biliyorken bende aynı sekil yapıyorum🙇♀️🤦♀️💆♀️💆♀️
KaranveAnnesi Narmin20 ilk gebeliğimde adetim gecikmesine rağmen benim de böyledi silikdi hayırlısı olsun inşallh. 2. Gebeliğimde daha adetime bi kaç gün vardı yaptım daha koyu çıktı belli olmuyo ki canım benim