birboncukannesi mom073 Evet en az 1 gün beklet, eşim bay bayan kuaförü o mesela açtıktan sonra saçı 2 gün sonra boya işlemini yapardı saç için daha sağlıklı olur canım 🤗
hypatia mom073 rengi açılacaksa boyamaman daha doğru olur ama uçlarına ombre tarzı bir şeyler düşünüyorsan kendi saç renginde dip yapabilirsin
mom073 hypatia ombre değilde renk değişecek şuan koyu kahve saçlarım ben acık kahve yapmak istiyorum önleri farklı bi renk boyatıcam bide çok yıprandı keratin meratin ne varsa yaptırıcam valla😂😂
Dgndrmz mom073 açım olacaksa bekle canım bi defa boyat tam boyat saçların çok yıprancak çünkü açıcı kullanınca kendimden biliyorum
mom073 Dgndrmz evet bi kaç kez kendim açmıştım mahvoldu saçlarım o yüzden emin ellerde olsun istiyorum😍
mom073 Snql evet kuaföre gidicem çünkü renk değişicek mecbur bende öyle düşündüm açılacağı için boya yaprsam saçlarım mahvolacak ama bi arkadar önermiş sağolsun gecici sprey boya uygularım 1 ay bişey olmaz😍 teşekkür ederim canım 😍😍
M-V-S868820 mom073 yine güzel gidersin bayramdada mavi şampuanla yıkatırsın cila işlemi olmuş olur belki ilk seferde rengi tutturamaz bayrama bidaha boyatırsın filan
mom073 Tuba evet açılacak mecbur😒 bende ondan korkuyorum zaten çok kötü durumda bide o şekilde mahvetmeyeyim😔
mom073 Gnshilal ya kimseyle görüşmüyoruz virüsten dolayı ama yinede arada bi dışarı çıkıyoruz yinede tahatsız ediyor😔 bi arkadas gecici spreyi söyledi onu kullanırım
hypatia mom073 o zaman boyama hiç. bir yere gideceğin zaman veya seni rahatsız ettiğinde aşağıdaki linkteki sprey çok iş görür görünen beyazlarını onunla kapatabilirsin 🌸 https://www.hepsiburada.com/wella-koleston-dip-boyasi-3-saniye-beyaz-kapatici-sprey-koyu-kumral-p-hbv00000l4ict
Tuba mom073 Dipler için spreyler var renkli yıkanınca çıkıyor geri, onlardan varsa türkiyede ondan kullanın eğer çok kötü duruyor diyorsanız