Kızlar bayramdan bi kaç gün önce saçlarımı boyatıcam rengini falan baya değiştiricem yani temmuzun 15 i diyelim ama şuan saçlarım inanılmaz kötü yani beyazlar içindeyim ve aşırı bakımsız duruyor. Sizce bayrama kadar bekleyeyim mi yoksa şimdi kendim evde dipleri boyayım mı? Napcamı bilemedim 🤷🏻♀️ En son 3 ay önce boyatmıştım belki daha fazladır. Dip not! Saçlarım açılacak 😬