mrszng03 benim kızım da öyle , yeme reddi başladı hiç oyle yapmazdı, durduk yere ağlıyor elindeki şeyi atıyor agliyo veriyorum almiyo yine agliyor. Kendini yerden yere vurcak durumda yani. Taniyamiyorum diş midir atak mıdır nedir bitse de kurtulsam çok sinirleniyorum tek başına bakıyorum.
13 aylık olcak bu arada..