Yasamasebebim Kanginnn çok geçmiş olsun yanlış anlamazsaniz 1 ay içinde nasıl oldu 2 kez korona, oluyor muymus öyle
Kanginnn Yasamasebebim evet oluyo doktorlar olmaz dıyo ımkansız dıyo ama yaşadık bırerbır gördük ve ıkımcı korona da ılgılenmıyolar aramıyorlar bıle durumunuz nasıl dıye ılkınde arıyorlardı ve hastaneye ateslı gıttıgınızde kan testı yapıp koronada normal deyıp yolluyorlar
Yasamasebebim Kanginnn çok üzüldüm valla benim kızım da 15 aylıkken oldu çok zor zamanlardı Allah hepimizin yardımcısı olsun..
TurkerNoyan mrszng03 oooof dün doğum günüydü sanki anlamış gibi dün başladı uyumak istemiyor sürekli yapışık allahım delircem ya
annesinin_kizi mrszng03 bizde aynı canım cuma 1 yaşına girecek Büyüdükçe huy değiştiriyor ve daha yaramaz olmaya başladı Uykularınız sorunlu çok erken kalkıyor sürekli sallıyorum Yoruldum artık bittim Ne zaman biter İnşallah bir an önce biter