Ayyyy kızlar çıldırıyorummm kızım zaten son zamanlarda diş çıkardığı için iyice huysuz bi çocuk olmustu ama bir yaşına girdikten sonra iyice delirmeye başladı sürekli ayağıma yapışıyor iki saniye bıraksam çığlık çığlığa ağlıyor hiç bişey yemiyor uyumuyor 1 yaş sendromu mudur yoksa dişten mi böyle anlayamıyorum benimle aynı durumu yaşayanlar var mı varsa ne kadar sürüyor bu süreç günlerim işkence gibi geçmeye başladı 😣😣