can_can34
mom073 ben kasım ayından beri yapıyorum. İlk üç ay sıkı şekilde yaptım ama sonradan yani 57-58leri gördükten sonra biraz gevşedim. Canım istediğinde yedim sonra dengeledim. Şuanda da öyle. Yiyorum sonradan dengelemeye çalışıyorum.
üç ay boyunca kaçamak yapmadım. haftada 1 ödül verdim kendime. 3 ana 3 ara öğün yaptım. Öğlen sadece salata yedim. Peynirli, toh balıklı, tavuklu vs. 30 dklık leslie yaptım. Yeşil çay içtim. Şeker kullanmadım. Ekmek sadece kahvaltıda 2 dilim yedim. Bazen süt yulaf yaptım. Günde 3 litreye yakın su içtim.