burcu1234 ikiKudurukAnnesi Canım arasında 15 gün olsun demişti ebemiz. O yüzden önce 9 ay aşısını yaptırdık 15 gün sonra menenjiti.Ama sadece nimenrix olanı. Bexsero için 1 ay geçmesi lazımmış. 10 buçuğa doğruda bexsero olduk. 9ay aiısı olmasaydı ikisini aynı andada olabiliyo
burcu1234 Mom62636362 Aşı takviminde yok yeni eklendiği için. Kızamık aşısı var 9. Ayda olduk hatta doktorumuz kontrolde özellikle belirtti oldunuzmu diye. Çok fazla mülteci olduğunu ve onların kızamık aşısının olmadığını çok fazla kızamık artışı nedeniyle 3 doza çıktığını açıkladı. Yani 1 de tekrar olacak ama 2. Dozu
Kumsal25 Mom62636362 1 yaşında h peşini yapcaklar canım bebeklere iki defa eziyet olmasın diye bizim sağlık ocağı 1 yaşında yapiyir
Gamzeumay Bende ilk 9. Ay aşısını yaptırdım 1 hafta sonra diğer aşıyı yaptırdım ikiside cansız aşıymış bi sıkıntı olmaz dediler ama arasında 1 hafta olmasını ben istemiştim sanırım. Menenjit aşısını da ilk menectrayla başladık
pamuk-prensesim ikiKudurukAnnesi daha yaptırmadık 7. Ayda birkaç gün sonra bexsero ilk dozunu olacaz daha onu ilerisi için sormuştum ben hemşiremizde öyle yaparız demişti
Demet_k acimavi Benim kızım 9 ay 1 haftalık geç mi kaldık diye düşünüyordum. Ama 1 yaştan sonra da yapılıyormu menenjit aşısı
ikiKudurukAnnesi Demet_k bizim doktor 2 tür menenjit var 9.ayda başlanacak 3 doz bir yaşından sonra da bir tane daha tek doz dedi
acimavi Demet_k evet her doktor farklı planlıyor, nimenrix 1 yaştan sonra tek doz, bexsero da 1 yaştan sonra yine 3 doz, doktor ona göre planlıyor, bizim doktorumuz 1 yaştan sonra başlarız dedi
Sinemmmmm ikiKudurukAnnesi canim kizim 10 aylik 9 aylikken yaptirdik hic aglamadi bile.oyle.soyleyim ates huysuzluk falan da olmadi
Sinemmmmm Mom62636362 kizamik asisi var canim takvimr yeni girdigi.icin her saglik ocagi uyup yapmiyor
Buseng Mom62636362 canım bizim doktorumuzda 9 .ayda yaptırmadı 1 yaşında aynı aşı yapılıyormuş iki kere yaptırmanın bir anlamı yok dedi ve yapmadık 9. Ayda bazı sağlık ocaklarında gerekli görmüyor çünkü bu hastalık suriyelilerle birlikte gelmiş ülkemize o yüzden sonradan eklenmiş aşı takvimine ama 2019 dan beri hiç vaka görülmediğinden aşıyı iki kere yaptırmanın bir anlamı yok demişti doktorumuz..