pamuk-prensesim ikiKudurukAnnesi bizim de 7 9 15 aylarda bexsero 13. Ayda nimenrix yapılacak canım sağlık ocağındaki hemşiremize sormuştum ben 9. Ayda menenjit aşısı da var nasıl yapalım diye o zaman 9.ayda menenjit aşısını yaptır 10. Ayda kızamık aşısını yapalım aralarında 1 ay olsun dedi bizde öyle yapacağız zamanı gelince
acimavi ikiKudurukAnnesi kızımın doktoru ‘ben önermiyorum zaten 1 yaşta vurulacak, bunu takvime yeni ekledi devlet’ dedi, o yüzden ben vurdurmadım. Doktorunuza danışın isterseniz, o daha iyi yönlendirir🌸
pamuk-prensesim ikiKudurukAnnesi daha yaptırmadık 7. Ayda birkaç gün sonra bexsero ilk dozunu olacaz daha onu ilerisi için sormuştum ben hemşiremizde öyle yaparız demişti
Mom62636362 ikiKudurukAnnesi Yok canım hatta bu konuda post açtım ben de 😇 önümüzdeki hafta içi randevu alıcam tekrardan doktora gidicem. Özelden takipli doktorumuz yok o yüzden soramıyorum arayıp
Furug ikiKudurukAnnesi ben ayni gun yaptrmadim ama yapilir demisti israrla doktor bizde 9.ay basladik. 1hafta falan ara koyduk
Furug ikiKudurukAnnesi 540 mi 580 mi neydi tam hatirlayamadm canim.. 9,11,19 da olduk 12 ayda nimernix i de olduk.. Ben ates sezdigimde calpol verdim.ates olmadi o yuzden
Demet_k acimavi Benim kızım 9 ay 1 haftalık geç mi kaldık diye düşünüyordum. Ama 1 yaştan sonra da yapılıyormu menenjit aşısı