ikiKudurukAnnesi canım 9. Ay kızamık aşısı var istersen yaptırabilirsun bize ebe iki seçenek sundu 9. Ayda yaptırmak istermisiniz diye ama yaptırsanız bile 1. Yaşts zorunlu yapacağım kabızlığı dedi bu9. Ayda yapılan kabızlık 3 ay koruyor muş bizde yaptırma kararı almıştık