essea selamlar 💕☺️ Yorumları okudum sanki her an bakımlı/özenli olmak zorundaymışız gibi konuşmuş herkes.
Neden bi kalıba girmek zorunda hissediyoruz?
Neden her daim bakımlı olmak zorundayız
Neden hep güçlü görünmek mi zorundayız yoksa ? Kadınız diye mi bu yük
Çocuk doğurmak,bakımını üstlenmek kolay mı ki :)
Hayır bizim de güçsüz dağınık olduğumuz zamanlar illa ki olacak
Kimi zaman canım ister saçımı yaparım üstüne de makyajımı da yaparım giyinip otururum
Kimi zaman saçım başım yataktan kalkmış pijama stili :)
Yani o günki psikolojim nasılsa,bebeğimin de izin verdiği ölçüde...