Ozlemberkay Sevgi1 bnm bildgme gore adetliykn kas biyik kestrmk gunah ama bn cok mecbur kldigim zamn kesiyorum mecbur orman gibi oluyor yoksa 😂😂😃😃😃
[silindi] Ozlemberkay Ayrıca adetliyken tüy vs aldırmak günak değil. Kusura bakmayın dini boyutu çok iyi biliyorum. Uyarmamda vazifem
Mervecik1 Ozlemberkay Ruju evde tercih etmiyorum bebeğimi rahatlıkla ödemiyorum 🙈 dışarı çıkarken sürerim genelde 🎈
Ozlemberkay essea salik olsa hep cekiyor bi kac kere acikti sacim oglm cekiyordu ama topuz olsa cekmiyor 😂😂
Mervecik1 Aycanada saç çekmeyi aştık bir artık saçlarımı bildigin koparıyor 😂 ama huy işte salık saçla dolaşıyorum ne yazlık ki 😂
Deletedmom345 Salık saç asla duramam anne topuzu candır✌🏻Makyajıda evde sevmem yüzümde ağırlık yapar ve bebekli bir kadın full time makyajlı olmamalı rahat öpüp koklamak için😍 eşimde makyajdan nefret ediyor sadelikten yana saçımı bile boyatmamı istemiyor istese belki hafif yapardım. Ammaa velakin üstüme,giyimime çok özen gösteririm.Kişisel temizliğe aşırı dikkat ederim ve mutlaka zaman ayırırım.Bende durum böyle😌
essea Deletedmom345 hemen herkes aynı durumda sanırım .😊 ben de dikkat etmeye çalışıyorum ama sac makyaj olayı eskisi gibi değil sadece . Diğerlerini ben de fırsat buldukça yapmaya çalışıyorum
sche Ozlemberkay Deletedmom345 Esiladuru evde ne giyiyosunuz mesela ben eve gelince eşofman giymek zorunda hissediyorum kendimi😂 pijamalarımı eşofmanlarımı güzel almaya çalışıyorum sadece, siz farklı olarak ne giyiyosunuz? tüyo verinn🤗
[silindi] Ozlemberkay Allah yüz tüylerini yolan ve yolduran kadına lanet etsin…”buyurmuş olup (Buhârî, Libas, 84; Müslim, Libas, 120) (kaş aldırmak inceltmek vs gibi)
Sulegorkem [silindi] dediğiniz doğru ama eşiniz sizi öyle görmek istemiyorsa ve kaşınızı bıyığınızı aldırmanızı istiyorsa ozaman günah olmuyor diye biliyorum bende birde eğer kaşınız ve bıyığınız kolununuz yani bayan olduğunuzu belli eden hatlarınızda çok fazla tüy varsa erkeksi duruyorsa kadın olduğunuzu belli olması adına aldırmakta günah olmuyormuş bunu bir hoca yıllar önce tvde öyle anlatmıştı
Ozlemberkay [silindi] bnm bildigime gorede adetli vs😋 harammis gunahmis bide artik milet bilsede biz biliyoruz diyo bilmesede herkes farkli farkli diyo allh afetsn bizi
Asilinannesiii Ben bi yandan ayağımda sallıyorum bi yandan saç düzleştirip makyaj yapıyorum giyimime evde de dışarda da dikkat etmeye çalışıyorum ayna da kendime baktığımda iyi görünmek istiyorum psikolojik açıdan rahatlatıyor tek sorun bebeğim 6 aylık oldu daha hiç oje süremedim Doğumdan beri hiç durmayan bi bebeğim var ama süsümden de taviz vermiyorum biraz insanın içinden gelecek sanırım 😊
Bts essea bi ara salmıstm ama özüme döndm cok şükür 😂 sarımsaklı sampuanla saclarmı yıkarım malum dökldü dgmsan snra ama topladm snra argan yagı sürerim haftada iki kez nivea peling jelle peling yaparm yuzüme mutlaka krem sürmeden uyummaya calsıyrm cok faydasnı gördm cildm parlaklaştı zayflamak içinde gece yatmadan yarm saat önce 3 kasık yogrt 1 yemk kasıgı elma sirkesi 1 cay kasıgı pul biber yapıyrm 15 gün yiyip 1 hafta ara veryrm baya etksini gördm 86 kıloyla doguma grdm suan 67 kıloym 10 aylk kızım var guzel topladm kılomu cok sükür bıoil ve sebamed catlak kredmi kullanyrm bide banyodan sonra 😄
essea Bts ben de bi ara salmıştım kendime gelmeye çalışıyorum yavaş yavaş 😅 kendine bakmak insana da iyi hissettiriyor
2melek1anne essea saçlarım aşırı derecede dökülüyor bebegime gelmesin diye evdede kapaliyim tepeden topuz yapip tulbentle sariyorum kafami zaten bebeksizde takardim dokulmesin diye alışkanlık oldu 😅 bakim olarak cildime ayva çekirdeği sürdüm bi ara vakit buldukça bu aralar haftada bir maya maskesi yapiyorum bazi zamanlar dus yapabilsem oh diyorum bazende göz altlarimi kapatıp hafif rimel sürüyorum makyaj pek yapmiyorum ayda yilda bir oda kapatici rimel nude ruj no makup gibi makyaj diyolar ya youtubede ondan 😅😅 aralarda da catlaklarim için kremler sürmeye çalışırım bu kadar vücut losyonlarini kokulari çok severdim ama sürekli emzirdigim için bebeklerim zarar görmesin diye kullanmiyorum
essea 2melek1anne benim de saçlarım çok dökülüyor iki kere kestirdim umarım yine kestirmek zorunda kalmam ☺️
essea 2melek1anne benim de saçlarım çok dökülüyor iki kere kestirdim umarım yine kestirmek zorunda kalmam ☺️
Sulegorkem essea ben 2 günde bir kızımı uyuttuktan sonra saçımı düzleşticiyle yapıyorum her gün rimel ve ruj sürüyorum kızım uyanıkkende yapabiliyorum makyajımı eskiden her gün oje süredim birde desen yapardım üstüne artık ojeyi 10 günde bir sürebilirsem ne mutlu bana kaş bıyık ağda işinide 1 1 bucuk ayda bir kızım uyku saatine denk getirip gidiyorum koföre