essea 29 yaşındayım doğum yapana kadar hiç saçımı boyamadım görenler saçımı ombreli röfleli sanardı öyle güzel ton ton renkliydi fönlü gibi düzdü hiç düzleştirici fön bilmem. Ne olduysa 6.ayda oldu önce boyadım bu ne yıllardır aynı diyip yine kendi saç dip rengime boyadım 😂 sonra gittim perma yaptırdım bu arada saçlarım belimdeydi bi de dedim kes omzumda şöyle kıvır kıvır şampuan reklamındaki kızlar gibi olsun. Olmadı😂 çünkü sürekli köpük jöle kullanmak gerekiyomuş🤭 hiç toplamazdım artık mecbur topluyorum papaz gibi gezmemek için😂 hep ojeli gezerdim her duşta çıkartır yeniden sürer üşenmezdim en son sevgililer günü için oje sürdüm o da kendiliğinden çıktı gitti vaktim olmadı çıkartmaya😂 makyaj zaten yapmazdım anca özel günlerde bi eyeliner belki üstüne rimel kaşım gözüm kıllılıkta zirve çok şükür öyle bi derdim olmadı hiç ama kaşlarım artık kendi cumhuriyetini kurdu alınmadığı için😂 yorgunluktan oluşan göz altı morluklarım da tadından yenmiyo👍🏼 Ara sıra dışarı çıkarken kapatıcı sürüyorum bi de saçıma köpük üff diyorum nasıl güzel oldum o derece bakıma hasretim😂😂😂 kızım 10 aylık üstlelik uslu bi çocuk ama ben o kadar üşengeç oldum ki hiçbi şeye vaktim kalmıyo artık🤷🏻♀️