pembemor htceee98 o zaman üşümüyordur.😉 benim kendi fikrim sıcağa çok alışmasın bebişler. en ufak bir soğukta hastalamamaları için
3MelekAnnesi3 htceee98 dışarı asırı sıcak dışarı cıkarken giydiriyorum 14 aylık sort ve kısa kollu giyiyoruz ama evde uzun kollu evimiz serin güneş görmüyor
Anneogul29 htceee98 oğlum 11 buçuk aylık 1 ay olucak kısa kollu giydiriyorum ama yanimd surekli uzun kollu taşırım ceket alırım felan oyle
Aysecan-987 htceee98 kol ve ayakları soğuk olur zaten. Giyinik yerlerinden bakın öyle anlaşılır üşüyüp üşümedigi
mnnakanne htceee98 11. Ayın içindeyiz 1 ayı geçkindir giydiriyorum evde kışında giydirdim gei evimiz cok sıcak çünki
EsraArslan4525 htceee98 4 ay 14 günlük oldu bebeğim daha yeni 1 haftadır kısa kollu giydiriyorum☺️Akşam serinligine gorede ince uzun kollu şeyler giydiriyorum☺️
htceee98 BuseCan bizim evimizde çok sıcak ama kollari soğuk olunca üşüyor diyip üstüne uzun kollu ayaklarina coraplari giydiriyorum
benimdunyam21 htceee98 kızım 5 aylık 2 haftadır falan giydiriyorum kısa kollu.ensesi ve göğüs kısmından belli olurmuş üşüyüp üşümediği.benimde hep kollarım soğuktur ama hiç hissetmem soğukluğunu üşümem bebeğim içinde öyle olduğunu düşünüyorum
Duriskonunannesiii htceee98 11 aylığız yaklaşık 3 haftadır giydiriyorum havaya göre soğuyunca da ince bir penyeyle değişiyorum
cokgezenti_30 htceee98 6 aylığız sabahları kısa koluyuz akşam yatarken ince uzun kolku tulumunu giyditiyorum
GiybetReis htceee98 3 aylık ben kısa kollu zıbın giydiriyorum ama altında çoraplı kıyafet var oda ince. (Gaz olmasın diye) Üstünü giydirince istemiyor benim ki huzursuz oluyor . ( izmir de oturuyoruz evin içi 25 derece şuan 😊 )