fatimas27 htceee98 ben diyarbakirdayim bebegim 2.5 aylik zıbın tek giydiriyorum arada da kısa kollu giydiriyorum.aslinda bulunduğunuz yerin hava durumuna göre gidyirun .
jap htceee98 benimki 2 yaşında bıraksam çıplak gezcek😁 arkadaşımın bebeği 4 aylık kısa kollu giydiriyo artık
Nuryalcndag htceee98 8 aylık ne tişörtü askılı zıbın mini şort sadece neredeyse 2 aydır 😅 çünkü mersindeyiz 😅 kolları bacakları da soğuktan değil terlediginden soğuyor yavrunun
defmommy htceee98 8 aylık kızım ve 3 4 haftadır kısakollu ile gezdiriyorum Ankara da yasıyoruz ama hava çok sıcak
Fulyaalinmina htceee98 bunun aylığı yokki. Havalara göre yeni dogan yazın doğmuş bebek bile sırf zıbın ile durur
Defne0111 htceee98 bebeğim 2 aylık yazlık giydirdim bu gün doktora gittik bu gün rahat giydir dedi Alanya’da oturuyorum havalar sıcak
Burcinisp htceee98 benimki daha 3 aylık değil ama 15 gündür falan kısa kolluya geçtim. Kollar genelde soğuk. Ben burnuna bakıyorum kontrol için