htceee98 10 aylıklar 1 haftadır giydiriyorum, dışarının durumuna göre kapüşonlu ceketleri var onları giydiririm. Bugün hava biraz rüzgarlı ya ceketle çıkartırım ya da çıkartmam, henüz karar veremedim. Ama evde tişörtle donla ve çorapla duruyorlar. Kollarının sıcaklığı kendiminki gibi, soğuk değil