[silindi] Yürüme atağı.Benim oğlumda da benzer davranış lar var.Yurumeyi öğrendi.O yüzden zor atlatıyor bu atağı.Hircin ,huysuz,bazen sinir krizlerine girip bize vuruyor.Penguen gibi yürüyor.Bugun kafasını çarptı yürürken dengesini alamayıp , başı şişti baya,dizlerime sarılıyor sürekli annnee deyip,herkesten korkuyor,sürekli annannesine gitmek istiyor orda her şeye izin verildiği için,zor günler bu yürüme ataginin olduğu zamanlar.🥺😔