[silindi] hep 2 yaş 3 yaş sendromunu duyardım, yaşayınca öğrendim ki 1 yaşta da hem sendrom hem uyku gerilemesi varmış. Üstüne birde o dönem kaşık reddi oldu, herşeyi kendi yemeğe karar verdi. Seslerden ve diğer insanlardan korkmayı şiddetli yaşadık. Çok az insan görmesine rağmen normalde oğlum doktorumuz hariç kimseyi yadırgamaz, ağlamaz ama o dönem ben ve babası hariç kimi görse katıla katıla ağlıyordu.
Allah sabır versin. 2-3 hafta uykuya direnme ve bir gün tek bir gün 2 uyku, gece kalkmalar sürdü. Huzursuzluk ise 1 ay kadar devam etti.
Şimdi de 15,5 aylık yine uyku gerilemesi var. Tek uyku az 2 uyku çok geliyor, terelelli yaşıyoruz artık.
Oğlum da alerjik ve kolikti . İlk 7 ay ne çektiğimizi bir ben bilirim bir Allah. 7. Aya kadar sürdü gaz sancısı. Diyeti 5. Ayda açmaya başladık, 1 yaşına kadar sürdü. O günlerden sonra hep kolaylaşacak sanırken başka birşey ekleniyor yav. Tam gaz sancısı bitti biraz rahatlarım derken diş çıkarmaya başladı. Azıları hangimiz çıkardık bilmiyorum, ben çıkarsam daha az acı çekerdim ama. Köpekler iyice hayatımızı mahvetti. Yürümeye başladı, dedim biraz kucaktan iner artık belim tutmuyor, 14 aylık olana kadar koala gibi gezdi.