[silindi] 2lokum_moms ay dayak yemiş gibiyim şuan. 🤦♀️ Bu günün işkencesini de yaptı sağ olsun. Midem bile bulanıyor yorgunluktan.
Gossipgirl14 [silindi] sureklı aglıyor hıc memnun degıl hayatından. Ustune hicbırsekılde yemek yemiyor guc bela yedırıyorum en zoruda beslenme olsa gerek. Oturmayım hıc oturdugum an aglıyor. İstıyor kı sureklı ayakta pesınde olayım. Psikolojim gercekten bozuldu bı aglıyorum bı guluyorum. Kocama sardım artık. 14 aylık bu ara benımkıde
[silindi] Gossipgirl14 ay ben de daha ağlama başlamadı galiba daha sağlamım. Şimdilik sade kendisi ağlıyor ama şuan kafamı tutamıyorum. Öyle bir yorgunluk sanki 10 saatlik yoldan geldim.
Gossipgirl14 [silindi] artık yetısemıyorum iş felan da olunca oturup aglıyorum. Bunlara pandemide eklenince ıyıce kafa gitti. Nerdeyse Hamılelıkte yuruyemıyordum cıkmadım, sonra dogum yaptım vırus oldu cıkmadım. Kafa ne yapsın
[silindi] Vanilya peki alt iki dişin yanlarında beyazlaşma var. O kısımlar sizi de zorladı mı? Atakla birleşti diş ağrısı.
[silindi] Gossipgirl14 kendini bunaltma ben de çok zorlandım. Ama geçti sürekli ağlardım eşim her gün işi bırakır eve koşardı. Eşine sarma oda dışarda cebelleşiyordur emin ol. Sabret bizler de bebektik bak büyüdük. Bu zor günlerin kesinlikle hakkını alacağız buna İnan canım benim.
Vanilya [silindi] Alt arka dişler gelmeye başlıyor yanlar köpek dişler derken azılar başlıyor falan bayağı devam eder gibi😂
[silindi] Vanilya alerji şurubu verdim öyle rahatladı uyudu. Dr aradım ver dedi. Asla uyumuyor nasıl ağladı nasıl uyanınca da ağrı kesici vereyim biraz rahatlasın belli ki ağrı çekiyor. Ne zor iş bu annelik.
rabia22 [silindi] canım dişleri geliyor olabilir özellikle arka dişler azı dişleri falan çok zor geçiyor aynı dediğin gibi ağrısı olduğu için hiç bi şeyden zevk almıyor falan bide atak dönemi de olabilir büyüme evresi huy değişebiliyor Allah yardımcın olsun
rabia22 [silindi] olabilir dişler çok zorluyor ateşini takip et ağrısı çok yüksek olur hiç durmazsa calpol yada parol verebilirsin demişti bize doktorumuz ağrı kesici ve ateş düşürücü olarak yani tabi 6 saat aralığı geçmemesine dikkat etmek gerek yani ola ki verirsen verdiğin saate bakmayı unutma diye diyorum çok ağrısı olunca ben günde bir kere falan verdiğim oluyordu yani
[silindi] Vanilya valla benim içim de kalmadı dışım da uyanınca nasıl kalkıp yemek yedireceğim Allah’a dua ediyorum biraz enerji diye.
mrv_melina [silindi] doktorumuz agresif davranışlar sergileyecek, baģiracak, iştahsızlık olucak dedi 2 yaş sendromunun öncüleriymiş inatlasmadan halletmeniz lazım herseyi, beb hergün dışarıya cikartıyorum yoksa evde zapdedemiyorum 😏😔
[silindi] mrv_melina dışarda da durmuyor ama arabayı çok seviyor eşim gelince galiba çıkartırız gezdiririz biraz. Şuan uzandım dışarda da bir bebek hayıy hayıy diye ortalığı yıktı. Anam herkes de var.😂