OzgeV evet bu aşılar yapılıyor çünkü bebek için çok önemi aşılar. Su yüzyılda hala aşı konusu tartışılıyor inanamıyorum. Eleştirdiğiniz K vit aşısı zaten K vitamini eksikliğine bağlı olarak gelişen ve ölümcül olabilen yenidoğan hemorajik hastalığı için vuruluyor. Lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim. ayrıca küçücük midesi olan bir bebeğe 7-8 kaşık rezene çayı verilmesini nasıl önerebilirsiniz kendi çocuğunuz için de vermemelisiniz ama hadi verdiniz başka anneye bunu önermeyin rica ederim