SB_ bebeklere bitki çayı veya su verilmez. SİZ kendi yediklerinize dikkat edin, zaten 3 ay sonra gaz sorunu bitiyor.İlk 3 ay bebeğinizi besledikten sonra omzunuzda gazı cıkana kadar yavas yavas sırtına vurun, sonrasında yatırıp karnına masaj yapın, bacaklarını karnına doğru itip cekin iyi gelir. Büyük insan gibi ses cıkartmasıda normal. Benm bebeğimde öyleydi. Şuan 4 bucuk aylık gaz sorunu yok kendisi pırtlatıyor. (Bir kere bile rezene içmedim bu arada.. )( Gaz damlası olarak Biogaia kullandık. 2 şişe yeterli geldi 3 ay da)